sobota, 11 sierpnia 2012

JAK WYCHOWAĆ SZCZESLIWE DZIECKO - RECENZJA


Co powiedzielibyście na to, aby zaprogramować szczęście waszemu dziecku już w łonie matki?
Nie chodzi tu oczywiście o żadną magię, tylko o to, żeby już w czasie ciąży tak wpłynąć na jego rozwój, aby umiało czerpać z życia to, co najlepsze.
Jesteście ciekawi, czy można stymulować bodźcami z zewnątrz, aby rozwinąć u dziecka na przykład talent muzyczny, albo zdolność do uczenia się języków obcych?
Jeśli tak, to zapraszam do kliknięcia w obrazek i  przeczytania recenzji  książki John`ego Medina pt. „Jak wychować szczęśliwe dziecko”, która jest mojego autorstwa.




Lajkowanie nie jest zabronione ;)


2 komentarze:

  1. Kaśku, zgrabnie pisane te Twoje recenzje, przyznaję. Tyle, że ja tego typu poradników nie czytam - ani je lubię, ani potrzebuję ;) jak urlop, zdjęcia jakieś będą? może jakiś zachód słońca nad morzem?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Ela, przecież ja tylko recenzję napisałam a nie agituję do sprzedaży ksiazki. Wszak blogi sa po to, żeby zdawać relacje z życia i swoich aktywności ;))))))))))))))))))) Zdjęć nie ma, ponieważ wyładowała mi się batreia w aparacie i zapomniałam ładowarki. mam dosłownie pare. Ale mała strata bo przez cały czas lało i piździało ;)))))))

    OdpowiedzUsuń